Váš košík je prázdný
Obchodní podmínky a reklamační řád
Informace o změnách účinných od 1. ledna 2021 pro prodejce (distributory) elektrozařízení
Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti BEBOTO s.r.o.
Všeobecná ustanovení
1. Tyto obchodní a reklamační podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
obchodní společnosti BEBOTO s.r.o., se sídlem
Rybná 716/24, Praha 1, 110 00, IČ: 03321371, zapsané v obchodním
rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 230297 (dále
jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na
základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi
prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím
internetového obchodu prodávajícího nebo na prodejnách prodávajícího.
Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce
umístněné na internetové adrese www.megatel.cz (dále jen „webová stránka“),
a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní
obchodu“).
2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v
úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou,
jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo
v rámci svého samostatného výkonu povolání.
3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními obchodních podmínek.
4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
6. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00
Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
7. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských
sporů on-line).
8. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
v elektronické podobě a není přístupná.
9. V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek ASEKOL systému
(www.asekol.cz).
10. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty
uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
11. V případě storna objednávky může kupující použít kontaktní údaje,
uvedené v následujícím bodě.
12. Kontaktní údaje prodávajícího:
- adresa elektronické pošty: mobily-eshopy@email.cz,
- telefon: +420 725522239
1. Uživatelský účet
1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen
„uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje,
může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo
z webového rozhraní obchodu.
2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím
osobám.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy
kupující svůj účet déle, než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující
poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového
a softwarového vybavení třetích osob.
2. Uzavření kupní smlouvy
1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije.
2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto
zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou.
Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech
souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou
přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatického rozhodování.
Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní
smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v
případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V
případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem
vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení
minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve
webovém rozhraní obchodu.
4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém
rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
o objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující
do elektronického nákupního košíku webového rozhraní
obchodu,
o způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném
způsobu doručení objednávaného zboží a
o informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále
společně jen jako „objednávka“).
5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s
ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při
zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu
kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce
jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně
či telefonicky).
7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
9. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.
3. Cena zboží a platební podmínky
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím
v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.
2400678637/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve
výdejně zásilek
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také
náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li
uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené
s dodáním zboží.
3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
Tímto není dotčeno ustanovení článku 3.6 obchodních podmínek ohledně
povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4. V případě platby v hotovosti, na dobírku, či ve výdejně zásilek je kupní
cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní
cena splatná do 5-ti dnů od uzavření kupní smlouvy.
5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu
zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího
nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé
kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119
odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze
vzájemně kombinovat.
8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –
fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
9. Daňový doklad - faktura je zasílána na adresu elektronické pošty zadané kupujícím v objednávkové procesu.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku,
nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
- zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo
přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
- zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou
spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své
povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví
nebo hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej
kupující porušil
- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy
v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil.
2. Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí
zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový
formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních
podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné
na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího mobily-eshopy@email.cz.
3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek
se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle nebo předá
prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14)
dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je
zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí
prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů
od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým
je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit
plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím
kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve,
než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží
odeslal zpět, podle toho co nastane dříve.
5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající
také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby
převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu
kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený
kupujícím.
7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva
mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že
dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se
zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
8. Pro podnikatele ( na IČO ) se nevztahuje 30ti denní lhůta na vyřízení reklamace.
9. Odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů od objednání nebo vrácení sluchátek není z hygienických důvodů možné v případě porušení pečetě balení.
10. Pro podnikatele a firmy není možnost odstoupeni od kupní smlouvy do 14ti dnů.
5. Přeprava a dodání zboží
1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního
požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady
spojené s tímto způsobem dopravy.
2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně
oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o
neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít. Tím nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady
zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních
předpisů.
4. Zboží je zákazníkovi expedováno do 5-ti pracovních dní od učinění
objednávky. Součástí zásilky je též záruční list (pokud je poskytován) a
daňový doklad, popřípadě další dokumentace, která se k objednanému
zboží vztahuje.
5. Kupující si může přepravního partnera zvolit sám při
uskutečňování objednávky. U objednávek je účtováno poštovné a balné
dle zvoleného typu přepravce a způsobu platby.
6. Při nepřevzetí balíku, zákazník hradí náklady vzniklé na dopravu.
6. Práva z vadného plnění
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
2. Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním
obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez
nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“),
použijí se ustanovení ohledně odpovědnosti za vady prodávajícího také na
poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je
poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu kupní smlouvy i z povahy
věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména
prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i
jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným
ujednaným vlastnostem,
- je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž
prodávající souhlasil
- je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití,
včetně návodu k montáži nebo instalaci.
4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
- Je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle
používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy,
technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li
technických norem,
- Věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně
životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá
obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující
rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná
prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci,
zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající
prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření
kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem,
jakým bylo učiněno, anebo na rozhodnutí o koupi nemohlo mít
vliv,
- je věc dodávána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu
k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující
rozumně očekávat, a
- věc odpovídá jakostí nebo provedení vzorku nebo předloze,
které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
5. Ustanovení uvedená v čl. 6.4 obchodních podmínek se nepoužije
v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť
upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání
kupní smlouvy výslovně souhlasil.
6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc
byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato
doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že
vadu vytkl oprávněně.
7. Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady,
která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí
v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky
jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně
v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální
obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou
dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle čl. 6.7
obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba
digitálního obsahu poskytovány vadně.
8. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou
let od převzetí. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu
poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu,
která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li
být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se
vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu
oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující
nemůže věc užívat.
9. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o
tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Jeli předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního
obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu,
musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze
digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je
kupující požadoval.
10. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 6.17 obchodních podmínek může
kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
11. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu
vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost
se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
12. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně
vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo
na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout
vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na
náhradu nebylo uplatněno včas.
13. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec
jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku na jakost.
14. Zákazníci s mobilním telefonem Apple iPhone: s vydáním iOS 7 je nyní bezpodmínečně nutné u všech zařízení Apple s touto verzí softwaru před jejich příjmem do opravy vypnout v nastavení iCloud službu zabezpečení Find MyPhone.
Pokud při příjmu nelze zařízení z jakéhokoli důvodu zapnout, je potřeba vypnout službu Find MyPhone na počítači a to přes službu iCloud na adrese www.icloud.com. K deaktivaci služby je nutné uživatelské Apple ID a heslo.
Toto zabezpečení je na tak vysoké úrovni,že nejsme schopni opravu provést dokud nebude tato služba deaktivována (a zakázka bude tedy vrácena zpět bez provedené opravy).
15. Od 1.6.2017 je možno zařízení značky Apple reklamovat prví rok v autorizovaných servisech.
16. Preventivní přehrání software záruční opravou není a neprokazuje ani existenci žádné závady.
17. Ze všech telefonů, které se přijímají na servis, musí být odendány bezpečnostní zámky.
18. Životnost akumulátoru je 6 měsíců od data převzetí výrobku kupujícím. Po této době se toto posuzuje jako snížení funkčnosti akumulátoru způsobené obvyklým opotřebením.
19. Záruční lhůta na bazarové telefony je 12 měsíců.
20. Záruční lhůta na nové telefony je 24 měsíců pro koncové spotřebitele.
21. Pro podnikatele a firmy je záruční lhůta 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
22. Prodloužení záruční lhůty na 24 měsíců je možné za příplatek 5% z ceny zboží.
23. Při příjmu reklamce naše firma neručí za tvrzená skla a fólie na původním LCD.
V případě výměny LCD, naše firma neručí za tvrzená skla a fólie na původním LCD.
V případě zájmu je možnost zakoupení nového tvrzeného skla za zvýhodněnou cenu 190 Kč.
24. Při neuznané reklamaci na IČO, může být účtovaná částka za diagnostiku 400Kč a dopravu 150Kč.
7. Další práva a povinnosti smluvních stran
1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím
elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu
prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající
na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností
nejsou prodávajícím stanovena.
4. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního
dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním
občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
ve znění pozdějších předpisů.
5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6. Spokojenost Kupujícího s nákupem zjišťuje Prodávající prostřednictvím emailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je
zapojen. Ty zasílá Kupujícímu pokaždé, když u něj vytvoří objednávku,
pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách
informační společnosti jejich zasílání Kupující neodmítne. Zpracování
osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno
zákazníky provádí Prodávající na základě oprávněného zájmu, který
spočívá ve zjišťování spokojenosti Kupujícího s nákupem u Prodávajícího.
Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby Kupujícího a analýz
tržního postavení Prodávajícího využívá Prodávající zpracovatele, kterým
je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely může předávat
informace o zakoupeném zboží a e-mailovou adresu Kupujícího. Osobní
údaje Kupujícího nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné
třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v
rámci programu Ověřeno zákazníky může Kupující kdykoli vyjádřit námitku
odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V
případě námitky Kupujícího mu dotazník nebude dále zasílán.
8. Ochrana osobních údajů, zasílání obchodních sdělení a
ukládání cookies
1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení
Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto
údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních
údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních
údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní
smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní
prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
2. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004
Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých
zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění
pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na
elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační
povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se
zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních
sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
3. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na
zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
9. Závěrečná ustanovení
1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou
práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven
ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze
smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak
použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a
Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro
smluvní závazkové vztahy (Řím I).
2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné,
nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost
ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních
podmínek vyžadují písemnou formu.
3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
v elektronické podobě a není přístupná.
4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od
kupní smlouvy.
5. Kontaktní údaje prodávajícího:
Kontaktní osoba: Tomás Ludvík
Adresa pro doručování písemností: Rybná 716/24, Praha 1, 110 00
Adresa pro doručování vráceného zboží a reklamací: Z-BOX (zásilkovna), Praha 6, Vokovice, Kladenská 699/107
adresa elektronické pošty: mobily-eshopy@email.cz
telefon: +420 725522239
6. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 31. 12. 2024 a
platí na území České republiky.
V Praze dne 31.12.2024